Hoi An - Ho Chi Minh City

13 augustus 2018 - Ho Chi Minh City, Vietnam

De laatste dagen in Hoi An lekker geluierd, gefietst, gezwommen, gezond en wat door Hoi An gezworven. Ook van heerlijke massage genoten. Verder heb ik het druk gehad met de tailor. Uiteindelijk toch maar overstag gegaan en kleding laten maken. Thuis is het lastig goede broeken te vinden en hier worden ze helemaal op maat gemaakt. Toch erg verleidelijk. Naast broeken een paar jurkjes en jasjes. Ach, als je het doet, moet je het goed doen. Ook leuk gesprek met Nederlands jong stel nog gevoerd. Ik was van plan een koffie te drinken en op tijd naar het strand te fietsen. Dat werd twee uur later dan ik had gepland. Gezelligheid kent geen tijd, toch? Op deze manier rustig alvast wat afgekickt van deze geweldig mooie vakantie. Zondagavond 12 augustus om half acht naar Da Nang voor mijn vlucht naar Ho Chi Minh. Om 01.00 uur pas in het hotel. Dat was een kort nachtje, want maandagmorgen om 05.45 weer op en daarna in de taxi naar het vliegveld. Op het vliegveld in Bangkok nog een leuk gesprek met een Francaise die 9 weken vrijwilligerswerk in Cambodja heeft gedaan. Was een interessant gesprek. Goede vliegreis terug naar Amsterdam. Dat wordt weer wennen aan het 'gewone' leventje. Wel fijn dat ik mijn geliefden weer in mijn armen kon sluiten. De herinnering sla ik op, de ervaring was super en blijft mij altijd bij. Goodbye Vietnam - Hello Nederland en vooral gezin! Fijn weer veilig thuis te zijn.